Ράλι Ακρόπολις: Επέστρεψε δριμύτερος ο Λάτβαλα
Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα θέλησε να κάνει πράξη τη συμβουλή του επικεφαλής της ομάδας της Ford World Rally Team, Μάθιου Γουΐλσον και να σηματοδοτήσει την επιστροφή του στο πρωτάθλημα με μία νίκη στο απαιτητικό Ράλι Ακρόπολις.
Ο Φινλανδός αποφάσισε να βάλει τις βάσεις για να το πετύχει αυτό κερδίζοντας την πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα μήκους 25,24 χλμ. που διεξήχθη σήμερα το απόγευμα στην Κινέττα.
Ο οδηγός της Ford
που έχασε το ράλι της Αργεντινής λόγω τραυματισμού, ακολουθείται από τα δύο Citroen DS3 WRC των Σεμπάστιαν Λόεμπ και Μίκο Χίρβονεν, αντίστοιχα. Ο Γάλλος οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν 2,8 δευτ. πιο αργός από τον Φινλανδό ενώ ο Χίρβονεν έμεινε πίσω από τον ομοεθνή 7,8 δευτ.Ο Φινλανδός αποφάσισε να βάλει τις βάσεις για να το πετύχει αυτό κερδίζοντας την πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα μήκους 25,24 χλμ. που διεξήχθη σήμερα το απόγευμα στην Κινέττα.
Ο οδηγός της Ford
«Είχα σχεδόν τον ίδιο χρόνο με τον Λόεμπ αλλά στο τέλος φαίνεται ότι ξέφυγα για λίγο στις φουρκέτες», δήλωσε ο Λάτβαλα.
Η πρόσφυση ήταν σύμφωνα με τον Σεμπάστιαν Λόεμπ η αιτία που του στέρησε την πρώτη θέση στην ΕΔ. «Σε μερικά σημεία υπάρχει καλή πρόσφυση, σε κάποια άλλα δεν υπάρχει, επομένως είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις που μπορείς να πιέσεις και που θα πρέπει να είσαι προσεκτικός», υπογράμμισε μετά το τέλος της ειδικής ο Γάλλος οδηγός.
Τον τέταρτο καλύτερο χρόνο πέτυχε ο Μαντς Οστμπεργκ με το Ford Fiesta WRC της Adapta, μένοντας έτσι κοντά στους πρώτους και διατηρώντας επαφή με το βάθρο των νικητών.
Πίσω του 0,9 δευτ. ο νικητής της qualifying stage, Πέτερ Σόλμπεργκ που πλήρωσε τη λάθος επιλογή ελαστικών. Ο Νορβηγός αποφάσισε να τρέξει με τη μαλακή γόμα εν αντιθέσει με τους αντιπάλους που επέλεξαν τη σκληρή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην έχει καλή πρόσφυση ιδίως προς το τέλος της ειδικής και να χάσει χρόνο.
«Ηταν η δική μου απόφασή και πίστευα σε αυτό. Πίστευα ότι οι συνθήκες θα ήταν πιο κρύες. Ηταν απλά ένα λάθος, θα έπρεπε να είχα ακούσει την ομάδα. Ετσι έχουν τα πράγματα και θα πρέπει να μάθουμε από αυτό», δήλωσε ο οδηγός της Ford World Rally Team, αποδεχόμενος το λάθος του.
Κάποια μικρά ατοπήματα στην οδήγησή του κατά την διάρκεια της ειδικής στέρησαν από τον Ευγκένι Νόβικοφ κάτι καλύτερο από την έκτη θέση με αποτέλεσμα ο Ρώσος να μην είναι καθόλου ευχαριστημένος.
Η ατυχία του Οτ Τανάκ συνεχίστηκε με τον Εσθονό οδηγό να έχει μία άτυχη στιγμή, αλλά εντούτοις κατάφερε να τερματίσει έβδομος.
Ο Μάρτιν Πρόκοπ έμεινε όγδοος έχοντας πίσω του τον Τιερί Νουβίλ που δεν ήταν ευχαριστημένος ούτε από το στήσιμο του Citroen DS3 WRC ούτε και τις σημειώσεις του με αποτέλεσμα αυτό να έχει αντίκτυπο στην ψυχολογία του. Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Σεμπαστιέν Οζιέ.
Ο Πάουλο Νόμπρε που «άνοιξε» την ειδική διαδρομή αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα σε ό,τι αφορά στην πρόσφυση ενώ παράλληλα είχε και μία άτυχη στιγμή καθώς η πίσω πόρτα του Mini WRC άνοιξε κατά την διάρκεια της ΕΔ με αποτέλεσμα μεγάλες ποσότητες σκόνης να μπουν στην καμπίνα των επιβατών και να καθιστούν δύσκολη την αναπνοή τόσο του ιδίου όσο και του συνοδηγού του. Τελικά, ο Βραζιλιάνος οδηγός τερμάτισε 20ος.
Πρώτο ελληνικό πλήρωμα ήταν του Λάμπρου Κύρκου με τον Γιώργο Πολυζώη που ήταν 22οι.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Γ-Μ. Λάτβαλα Ford 17:38
2. Σ. Λόεμπ Citroen +2.8
3. Μ. Χίρβονεν Citroen +7.1
4. M. Οστμπεργκ Adapta Ford +13.7
5. Π. Σόλμπεργκ Ford +14.6
6. Ε. Νόβικοφ M-Sport Ford +20.4
7. O. Τανάκ M-Sport Ford +36.3
8. Μ. Πρόκοπ Czech Ford +37.4
9. T. Νουβίλ Citroen Junior +37.8
10. Σ. Οζιέ Skoda +41.8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου