Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη Πανούση


Το PSI τι είναι;

Ε, νομίζω ότι κάθε Έλληνας το γνωρίζει αυτό. Έχει σχέση με τρίχες, αυτό το ξέρουν όλοι. Επιτρέπουμε σ’ αυτούς τους τύπους να μαγαρίζουν τις ζωές μας και να καταστρέφουν τις ζωές των παιδιών μας. Αυτό είναι τραγικό. Εγώ έχω δώσει στον εαυτό μου και

στον Θεό μου που είναι ο λαός μου – άλλοι πιστεύουν στον Θεό, εγώ πιστεύω στον λαό – ότι αυτό το καλοκαίρι πρέπει να είναι το τελευταίο. Αν και τώρα δεν ξεσηκωθούμε…Βέβαια, έχουμε τεράστιο πόλεμο από τα «αριστερά» κόμματα. Προκηρύσσουν μια απεργία, όπως π.χ. η ΕΣΗΕΑ που λέει «σήμερα θα κάνουμε απεργία». Παρόλα αυτά δουλεύουμε γιατί λένε ότι πρέπει να κρατήσουμε ανοιχτούς τους διαύλους επικοινωνίας. Όλοι, λοιπόν, στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις. Μα πώς θα πάμε στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις όταν δουλεύουμε; Μιλάμε για τύπους επαγγελματίες πυροσβέστες. Πληρώνονται γι΄αυτό το πράγμα. Τους έχω ζήσει από τα Πανεπιστήμια, τις καταλήψεις, από τα ραδιόφωνα που πήγαμε κάποια στιγμή να κάνουμε μια αυτοδιαχείριση.

Όλη η συνέντευξη εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: