Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Είμαι Σίγουρος.Το αποφάσισα...

Θα ψηφίσω ΝΔ γιατί.... 




Θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία... γιατί η ΝΔ ακολουθεί την πολιτική του ΔΝΤ, το οποίο ΔΝΤ σε όποια χώρα που πέρασε έριξε το λαό του στην πείνα και στην εξαθλίωση.
 

Θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία... γιατί πιστεύω αυτά που λένε στα κανάλια,και φοβάμαι αυτά που ακούω από αυτούς τους καλούς ανθρώπους οπότε θα είμαι υπάκουος.
 
Θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία... γιατί
μου αρέσει να πληρώνω χαράτσια και θέλω και άλλα
 

Θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία... η παράταξη αυτή έκανε μόνο 54 σκάνδαλα μέσα σε λίγους μήνες και θέλω να κάνει και άλλα.
 
Θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία... γιατί θέλω και άλλο ένα Μνημόνιο το οποίο θα αυξήσει την ανεργία και τις αυτοκτονίες ακόμα πιο πολύ.
 
Θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία... γιατί έχω μάθει τόσα χρόνια να βάφω τον τοίχο της Ελλάδας την μια πράσινη και την άλλη μπλε.

Θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία... γιατί είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ και θέλω να σωθεί η Ελλάδα παρόλο που ο Σαμαράς έχει παραχωρήσει την εθνική μας κυριαρχία στους ξένους.

Θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία....είμαι ακόμα ένα κορόιδο σε αυτή τη χώρα !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: