Ακατάλληλοι 1 στους 10 δασκάλους λόγω… ψυχασθένειας ...
Tι δείχνουν τα στοιχεία...
Πληθαίνουν τα περιστατικά που ο δάσκαλος επιτίθεται με κάποιο τρόπο στον μαθητή του.
Ένας στους 10 εκπαιδευτικούς δείχνει να πιέζεται πολύ μέσα στην τάξη. Σύμφωνα με στοιχεία που καταγράφουν κάθε χρόνο οι περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης της χώρας, περίπου το 10%-12% των δασκάλων και των καθηγητών πάσχει από ...
κάποιας μορφής ψυχολογική νόσο που καθιστά αδύνατη την παραμονή του στις αίθουσες διδασκαλίας. Επιπροσθέτως, το μεγαλύτερο ποσοστό των αναφορών που υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Πολίτη και στον Κύκλο Δικαιωμάτων του Παιδιού το 2010 αφορούσε τις σχέσεις μαθητών-καθηγητών κι έφτανε το 34%!
Η οικονομική κρίση επιτείνει αυτήν την πίεση των εκπαιδευτικών, με αποτέλεσμα να πληθαίνουν τα περιστατικά που ο δάσκαλος επιτίθεται με κάποιο τρόπο στον μαθητή του.
Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής», τα αποκαλυπτικά αυτά στοιχεία προβληματίζουν ιδιαίτερα την ηγεσία του υπ. Παιδείας. Το πρώτο βήμα για τον ακριβή εντοπισμό όλων αυτών που δεν είναι σε θέση να διδάξουν σε τάξεις θα είναι η εφαρμογή της αξιολόγησης.
Ελλείψει αξιολόγησης όμως σήμερα, ο εντοπισμός των προβληματικών περιπτώσεων είναι δύσκολος. Μια πρώτη εικόνα αποκτούν οι διευθύνσεις εκπαίδευσης όπου και απευθύνονται οι δάσκαλοι και καθηγητές λίγο πριν από τον διορισμό τους.
Εκεί, είτε οικειοθελώς είτε ύστερα από παρατήρηση των διευθυντών τους, «ξεδιπλώνονται» οι προσωπικότητες και φαίνονται τα προβλήματα. Οι δικές τους παρατηρήσεις δίνουν το ποσοστό του 10% με 12% των προβληματικών περιπτώσεων. Οσοι από αυτούς «τσεκάρονται» εγκαίρως, τοποθετούνται κατευθείαν σε διοικητικές θέσεις. Δεν είναι λίγοι, όμως, εκείνοι που ξεφεύγουν και διδάσκουν κανονικά.
Δεκάδες καταγγελίες για καθηγητές αδιάφορους, περίεργους ή που χρήζουν ψυχιατρικής βοήθειας δέχεται και ο Συνήγορος του Πολίτη (ΣτΠ).
Εκπρόσωποι συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, στη διάρκεια του σχολικού έτους 2010-2011, προσέφυγαν στο ΣτΠ, καταγγέλλοντας ξυλοδαρμούς και ανάρμοστη, υβριστική συμπεριφορά εκ μέρους καθηγήτριας γυμνασίου ζητώντας την απομάκρυνσή της από τη σχολική μονάδα, όπως και έγινε, ύστερα από διενέργεια ΕΔΕ.
Πόσοι, όμως, από τους «προβληματικούς» εκπαιδευτικούς που πιάνονται να «παρανομούν» με οποιονδήποτε τρόπο απομακρύνονται από τα παιδιά; Οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν πως το μεγαλύτερο ποσοστό τους επιστρέφει ύστερα από απλή... επίπληξη στις τάξεις! Οι ακραίες περιπτώσεις φτάνουν ενίοτε μέχρι και τις στήλες των εφημερίδων, αλλά το στάδιο της οριστικής απόλυσης το περνούν ελάχιστοι από αυτούς...
πηγή: http://nonews-news.blogspot.com/2012/02/1-10.html
Σχόλιο αρταίνω: Και επειδή όλοι γνωρίζουμε ότι όλα τα παραπάνω ισχύουν, γιατί άραγε το δημόσιο τους αντιμετωπίζει ως εκπαιδευτικούς και όχι ως ασθενείς και μάλιστα "για δέσιμο"!!!
Tι δείχνουν τα στοιχεία...
Πληθαίνουν τα περιστατικά που ο δάσκαλος επιτίθεται με κάποιο τρόπο στον μαθητή του.
Ένας στους 10 εκπαιδευτικούς δείχνει να πιέζεται πολύ μέσα στην τάξη. Σύμφωνα με στοιχεία που καταγράφουν κάθε χρόνο οι περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης της χώρας, περίπου το 10%-12% των δασκάλων και των καθηγητών πάσχει από ...
κάποιας μορφής ψυχολογική νόσο που καθιστά αδύνατη την παραμονή του στις αίθουσες διδασκαλίας. Επιπροσθέτως, το μεγαλύτερο ποσοστό των αναφορών που υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Πολίτη και στον Κύκλο Δικαιωμάτων του Παιδιού το 2010 αφορούσε τις σχέσεις μαθητών-καθηγητών κι έφτανε το 34%!
Η οικονομική κρίση επιτείνει αυτήν την πίεση των εκπαιδευτικών, με αποτέλεσμα να πληθαίνουν τα περιστατικά που ο δάσκαλος επιτίθεται με κάποιο τρόπο στον μαθητή του.
Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής», τα αποκαλυπτικά αυτά στοιχεία προβληματίζουν ιδιαίτερα την ηγεσία του υπ. Παιδείας. Το πρώτο βήμα για τον ακριβή εντοπισμό όλων αυτών που δεν είναι σε θέση να διδάξουν σε τάξεις θα είναι η εφαρμογή της αξιολόγησης.
Ελλείψει αξιολόγησης όμως σήμερα, ο εντοπισμός των προβληματικών περιπτώσεων είναι δύσκολος. Μια πρώτη εικόνα αποκτούν οι διευθύνσεις εκπαίδευσης όπου και απευθύνονται οι δάσκαλοι και καθηγητές λίγο πριν από τον διορισμό τους.
Εκεί, είτε οικειοθελώς είτε ύστερα από παρατήρηση των διευθυντών τους, «ξεδιπλώνονται» οι προσωπικότητες και φαίνονται τα προβλήματα. Οι δικές τους παρατηρήσεις δίνουν το ποσοστό του 10% με 12% των προβληματικών περιπτώσεων. Οσοι από αυτούς «τσεκάρονται» εγκαίρως, τοποθετούνται κατευθείαν σε διοικητικές θέσεις. Δεν είναι λίγοι, όμως, εκείνοι που ξεφεύγουν και διδάσκουν κανονικά.
Δεκάδες καταγγελίες για καθηγητές αδιάφορους, περίεργους ή που χρήζουν ψυχιατρικής βοήθειας δέχεται και ο Συνήγορος του Πολίτη (ΣτΠ).
Εκπρόσωποι συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, στη διάρκεια του σχολικού έτους 2010-2011, προσέφυγαν στο ΣτΠ, καταγγέλλοντας ξυλοδαρμούς και ανάρμοστη, υβριστική συμπεριφορά εκ μέρους καθηγήτριας γυμνασίου ζητώντας την απομάκρυνσή της από τη σχολική μονάδα, όπως και έγινε, ύστερα από διενέργεια ΕΔΕ.
Πόσοι, όμως, από τους «προβληματικούς» εκπαιδευτικούς που πιάνονται να «παρανομούν» με οποιονδήποτε τρόπο απομακρύνονται από τα παιδιά; Οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν πως το μεγαλύτερο ποσοστό τους επιστρέφει ύστερα από απλή... επίπληξη στις τάξεις! Οι ακραίες περιπτώσεις φτάνουν ενίοτε μέχρι και τις στήλες των εφημερίδων, αλλά το στάδιο της οριστικής απόλυσης το περνούν ελάχιστοι από αυτούς...
πηγή: http://nonews-news.blogspot.com/2012/02/1-10.html
Σχόλιο αρταίνω: Και επειδή όλοι γνωρίζουμε ότι όλα τα παραπάνω ισχύουν, γιατί άραγε το δημόσιο τους αντιμετωπίζει ως εκπαιδευτικούς και όχι ως ασθενείς και μάλιστα "για δέσιμο"!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου