Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Βιβλίο για τη ζωή του Αντώνη Νικοπολίδη

«Ο αγώνας της ζωής μου»

 


Για να γραφτεί το βιβλίο χρειάστηκαν ατέλειωτες ώρες απομαγνητοφώνησης

Ο Αντώνης Νικοπολίδης είχε διάθεση να θυμηθεί και να διηγηθεί κάθε λεπτομέρεια της ζωής του και ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Χρίστος Χαραλαμπόπουλος που ανέλαβε να κάνει τις διηγήσεις του βιβλίο είχε παρασυρθεί από τα συναισθήματα και τις ιστορίες. 

Σε ένα ημιυπόγειο στην Αργυρούπολη,
περιτριγυρισμένος από βιβλία και με τα φώτα χαμηλωμένα, ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού και της Εθνικής Ελλάδας, ο ωραίος γκριζομάλλης των γηπέδων, ξεκίνησε πριν από περίπου 2 μήνες να ξετυλίγει το κουβάρι της ζωής του από την Άρτα στην Πορτογαλία και από το μηδέν στην κορυφή.

Όλα ξεκίνησαν από μια μικρή «απάτη». Διαβάστε τα αποσπάσματα που δημοσιεύει αποκλειστικά το «ΘΕΜΑ people»…

«Εκείνο που παραμένει μυστήριο είναι η πρώτη φορά που συναντιέσαι με τη μοίρα σου και δεν υποψιάζεσαι ότι αυτή η συνάντηση μπορεί να σου σφραγίσει τη ζωή, όπως συνέβη με εμένα και τη θέση του τερματοφύλακα. Μια απίστευτη σύμπτωση. 

Στην ομάδα του χωριού τερματοφύλακας έπαιζε ένας ξάδερφός μου, ο οποίος είχε φύγει για να παντρευτεί αλλά δεν γύρισε την ημέρα που τους είχε υποσχεθεί. 

Η ομάδα του χωριού έδινε παιχνίδι και σκέφτηκαν να βάλουν εμένα τερματοφύλακα, το ίδιο επώνυμο, ήμουν ψηλό παιδί και έδειχνα μεγαλύτερος από την ηλικία μου, οπότε η αντικατάσταση δεν θα προκαλούσε υποψίες. Από μια μικρή πλαστογραφία ξεκίνησαν όλα.

Το άλλο χωριό με το οποίο παίζαμε, ένα κεφαλοχώρι μεγαλύτερο από το δικό μας, έχασε το παιχνίδι, δεν έκανε ένσταση, αλλά ήθελε να με πάρει στην ομάδα του».


Δεν υπάρχουν σχόλια: